fredag 12 oktober 2012

Welcome to the Family!

Idag kom en leverans från Falun med världens två bästa saker. Mat och en Cykel. Närmare bestämt en Cykelcross som jag ska ha för att cykla på lite fina grusvägar med samt till vintercykling. Det är ju inte min cykel men jag får låna den tillfälligt av min Far som tycker jag ska ut och cykla på vägarna istället för att bara köra inomhus under vintern. Nu kan jag äntligen hänga med på de omtalade crossturerna och imorgon ska det köras den legendariska slingan "Sunes backar" med grabbarna i Gimonäs CK. Börjar bli lite trångt med alla cyklar på 20 kvadrat. Ska skaffa fler upphängningsanordningar som jag har till min linjecykel.

Från vänster, cykelcrossen Bertil (Scott CX Comp), linjeloppscykeln Sture (Giant TCR Composite) och Tempocykeln Uno (Ridley Dean 1113a)
En väldans massa mat, bland annat 10 liter GI-müsli! De måste tro att jag svälter där hemma ;)
Man börjar se i andra cykelbloggar att det gnälls väldigt mycket över bristande motivation så här i hösttider. För att motverka det kan ju jag säga att jag fortfarande är taggad till tusen och ser fram mot all cykling i höst och vinter, men framförallt till nästa tävlingssäsong såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar